blank
blank

مطالب مرتبط

اشتراک
برای
guest

7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین لایک
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
محمد قلندری
محمد قلندری
1402-04-23 01:53

با سلام
واقعا جای تاسف دارد در هیچ نقطه ای در این جزیره هیچکس جوابگو نیست و همه قیمت‌ها و خدمات سلیقه ای می باشند فقط خوب پول می‌گیرند و اگر شاکی باشی هیچ مرجع رسیدگی کننده ای را پیدا نمی کنید.
من چهار روز هتل آبادگران بودم امکانات حداقلی بود.
ایکاش در زمان ورود به جزیره مراکزی جهت رسیدگی به انتقادات و شکایت‌ها و اعلام تعرفه واقعی خدمات به مردم معرفی می گردید.

س.ی
س.ی
1402-04-20 12:50

۳شب در این هتل اقامت داشتیم . مدیریت هتل بسیار ضعیف وساختمان کهنه بود،دو نقطه ازسقف چکه میکرد که هیچ رسیدگی انجام نشد،صدای فن راهرو خیلی زیاد بود،اتاق ها کهنه و دلگیر بودن،دیوار ها بسیار نازک طوری که صدای اتاق کناری به وضوح شنیده می شد و نمی شد خوابید.قفل حمام خراب بود،پنجره ها قفل بود،بدلیل گرما و شرجی بودن هوا لباس ها باید در بالکن خشک می شدن که بدلیل قفل بودن پنجره ها امکان این امر وجود نداشت.نمایشگر جلوی درب اتاق برای اطلاع دادن اینکه اتاق نیاز به نظافت دارد و… خراب بود.داخل اتاق یخچال کوچکی بود که گفتن ۱ آب معدنی بزرگ رایگان هست بقیه آیتم ها جداگانه حساب می شد.
حوله حمام و ملحفه ها لک داشت.
صبحانه سلف بود اما بسیار ایتم ها ضعیف وتکراری بود.(بندری،املت،نیمرو،تخم مرغ آب پز،نودل یا ماکارونی،شیربرنج یا شعله زرد،مربا یا عسل کوچک،پنیر،کره کوچک،کورن فلکس،شیرگرم،شیر سرد،شربت پرتقال،شربت آلبالو).
تنها مزیت این هتل دسترسی به مراکز خرید و سوپر مارکت و داروخانه بود.
بهترین مرکز خرید هم از دید من مرکز خرید تجاری کیش بود و بخصوص ۲فروشگاه که اوتلت بودن (،یکی در طبقه همکف و دیگری در طبقه دوم)وگرنه پوشاک خاصی تو کیش پیدا نمیشه و قیمت ها ۲تا۳برابر جاهای دیگه هست.متاسفانه فروشنده ها فقط می خوان هرجور شده جنس رو به شما بفروشن،فروشگاه های شکلات قیمت رو یک چیز زدن بعد که می خواین حساب کنین می گن این کار گرون تره…و این توهین به مشتریه.
ما یک شب غذا از رستوران سیب ۳۶۰ گرفتیم که هم کیفیت مناسب و هم قیمت مناسبی داشت،چندبار هم ساندویچ از هایدای جلوی پاساژ پردیس گرفتیم که خوب بود.
بدلیل گرمای هوا موتور برقی کرایه کردیم و همه جا با موتور رفتیم واقعا عالی بود،چون اسنپ خیلی گرون بود.قواصی هم از مارینا کیش با رزرو قبلی استفاده کردیم،قیمتش یکم بالاتر بود اما بسیار تمیز،حرفه ای و ساحلش خلوت بود.
درکل دفعه بعد بخوام برم کیش یک هتل بهتر وتمیز تر نزدیک دریا می گیرم و سعی میکنم بیشتر از دیدن دریاش ک ارامش بخشه لذت ببرم.

نوری
نوری
1401-10-16 15:58

با سلام. من به اتفاق همسرم از طریق آژانس تک ستاره تور کیش از ۲۵ آذر به مدت ۵ شب خریداری کردیم. اول از خود آژانس شروع کنم که مسئول فروش خانم — طوری رفتار میکنند که گوئی به ما لطف میکنند و در پاسخ سوالات و مقایسه قیمت هتل ها بسیار بیحوصله هستند. ما برای هتل پارمیدا تور گرفتیم. ضمن تشکر از پرسنل پذیرش به ویژه خانم صائبی عزیز و محترم و کارکنان دیگر،درمورد هتل شده سال به سال دریغ از پارسال. برخی قسمتهای هتل تمیز تر شده اما دیگر در ترراس ها را بسته اند و پنجره ها هم باز نمیشه و آدم احساس میکنه که در زندان است. ما طبقه ۴ بودیم و به راحتی صدای اتاق کناری که به هم فحاشی میکردند را میشنیدیم. صندوق امانات که اصلا کار نمیکرد. صبحانه هم زیر معمولی و بانظارت کامل بر میزان برداشت!!! صرف میشد پنیر و مربا که فله بود و کره هم مارگارین. درتهران گفتند نمیخواهد تور را با ناهار بگیرید در نتیجه توصیه مسئول فروش !!!ما بناچار از شاندیز که زیر هتل بود غذاگرفتیم . دفعه اول فقط یک کباب و یک جوجه گرفتیم و رستوران در جواب گفتند چلو جدا گانه است در حالی که حتی نان هم نداده بودند و بالاخره ۲۰ دقیقه بعد که غذا یخ کرده بود آوردند. در اتاق ها همچون سال قبل نبود و کتری های برقی را برداشته بودند که
برای ما چایخورها ایجاد مشکل می کرد.. موقعیت هتل عالی است دسترسی خوبی به همه جا دارد و این تنها حسن این هتل که محوطه ای زیبا دارد بود.این هتل دیگر انتخاب ما نخواهد بود

مهربان
مهربان
1400-11-15 15:26

سلا.من در تاریخ ۱۰ بهمن امسال هتل پارمیدا را رزرو کردیم هتل بسیار مزخرفی بود رنگ سقف اتاق ها پوسته پوسته . ما واسه ۵ شب شبی ۱ میلیون دادیم که به اندازه یک میلیون خدمات ندادند. صبحانه مختصر با نوشیدنی آبکی. حوله در اتاق نبود تماس گرفتیم تا آوردند. سینک دستشویی ترک داشت. عکاس هتل از اینکه ما سابقه عکاس‌ها را می دانستیم و با وجود ۵۰ عکس از ما فقط ۳ عکس که هزینه یکی هدیه بود دادیم ناراحت شده بود. خلاصه که مدیریت ضعیفی داشت .متاسفم .و موتور سه چرخ از کنار ساحل مرد ماهیگیر کرایه کردیم به جای ۲۵۰ که گفته بود ۱۵۰ دادیم خیلی خوش گذشت. کشتی اوستا را ما دوست داشتیم. یه نفر شبیه عارفه مثل عارف میخوند. پلاژ هم بد نبود

امید
امید
پاسخ به  مهربان
1402-01-10 02:55

سلام .ما هم فروردین ۱۴۰۲ هتل پارمیدا بودیم هتل ۴ ستاره که نه خدمات هتل ۲ ستاره میداد هتل خیلی کهنه و موکت ها بسیار کثیف ۵ روز اقامت داشتیم حتی یه بار هم اتاق رو تمیز نکردن .روز اول هم که میرسی زود عکاسی هتل به بهانیه یه عکس رایگان ۴، ۵ میلیون خرج رو دستتون میزاره.خلاصه به فکر یه هتل دیگه باشین چون هتل خیلی مزخرفی هست.

نوری
نوری
1400-11-12 17:42

سلام. من و همسرم از دوم تا ششم بهمن در هتل پارمیدا کیش بودیم. هتل دیگر مثل گذشته نو نیست. ملافه ها نسبتا کهنه بودند و شیر آب دستشویی سری نداشت متاسفانه در حمام پرده نیست و با یکبار استحمام همه جا خیس میشه و اما مزیت های هتل تمیز کارکنان خیلی خوب بویژه دو خانمی که اسمشان را میدانم صائبی و جهازی خیلی خوشرو و کار را سریع راه میانداختند و نهایت همکاری با میهمانان هتل میکردند.
رستوران هتل که ما با ناهار گرفته بودیم بسیار خوب تمیز و غذاهای خوشمزه.صبحانه هتل خوب بود ولی همه چیز بصورت فله ارائه میشد تنوع زیادی در روزهای مختلف نداشت اما قابل قبول بود. محیط آرام و لذت بخشی بود و مدیر خوب و خوشرویی داشت که سعی داشتند میهمانان راضی باشند.در اتاقها کتری برقی بود.همچنین به محض آنکه اعلام کردیم هوا برایمان سرد است فورا فن هیتر به ما دادند که بسیار راحت تر باشیم.خدمه هتل نیز عالی بودند از همگی سپاسگزارم.

سپهر
سپهر
1400-07-10 14:10

با سلام من از 2 مهر تا 6 مهر به همراه خانواده در هتل پارمیدا اقامت داشتم. هتل از نظر موقعیت مکانی عالیه ما به بازارهای پانیز و مرکز تجاری پردیس 1 و 2 و زیتون و پارک ساحلی مرد ماهیگیر با چند دقیقه پیاده روی دسترسی داشتیم. هتل تمیز بود صبحانه عالی پرسنل مودب و خوش برخورد ولی ولی ولی به عکاسی هتل اصلا اعتماد نکنید سعی کنید گول نخورید فقط عکس رایگانتونو چاپ کنید انگار با چرب زبونی یا هیپنوتیزم موقع انتخاب عکس مجبورتون میکنن چند صد تومان بابت چند تا دونه چاپ عکس پرداخت کنید من بابت چند تا چاپ عکس حدود هفتصد و خرده ای پرداخت کردم. قیمت چاپ عکسشون بسیار گرونه می چاپنتون حواستونو جمع کنید.

راهنمای سفر به جزیره کیش و هرآنچه برای سفر به کیش نیاز دارید. نقشه کیش، نظرات، هتل ها، بازارها، قیت تفریحات، آب و هوا، تور کیش، اجاره ماشین