blank
blank

مطالب مرتبط

اشتراک
برای
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین لایک
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نورى
نورى
1402-04-15 01:09

سلام من شماره فتوگرافرتون و ميخام چند عكسى گرفتيم شومار رو جواب نميده

نازنین
نازنین
1400-10-03 15:18

سلام.
ما ۲۹ آذر تا ۲ دی هتل مریم بودیم. جا داره بگم که ۴ ستاره وااااقعا برای این هتل زیاده. بیشتر ظاهر رو مرتب نگه داشتن. من تا قبل این ۶ بار دیگه کیش رفته بودم و ۳ بار اخر هتل ویدا بود که واقعا راضی بودیم ولی این سری چون قیمتش خیلی بالا رفته بود تصمیم گرفتیم اول بریم هتل آریان ولی چند روز پشت هم هر چی زنگ میزدم پذیرش هیچکس جواب نمیداد و اخرش تصمیم گرفتیم بریم سورینت مریم.
نظافت که خیلی ضعیف بود. ما طبقه دوم اتاق دو تخته تویین گرفتیم. به ما اتاق های پشت هتل رو دادن که همه اش صدای ساخت و ساز میومد از ۷ صبح و عملا نتونستیم هیچ استراحتی کنیم. خود اتاق خیلی کثیف بود. حتی نکرده بودن خاک تلفن و و اطراف مینی بار و قاب پنجره ها رو تمیز کنن. کف مینی بار داخلش آب کثیف جمع شده بود و سرماش هم کم بود. پرده ها کثیف و لک شده بودند. شیشه پنجره ها فوق العاده کثیف بود. اتاق با اینکه تراس داشت درش باز نمیشد و کف تراس هم پر از خاک بود. معلوم بود مدت هاست کسی تمیزش نکرده. ملحفه و لحاف اصلا تمیز نبود و یه چیزهای سیاه و قهوه ای بهش مالیده شده بود که زنگ زدیم بیان عوض کنن. توی دستشویی هم مخصوصا لبه های روشویی پر از جرم های سیاه بود که قطعا خیلی وقت بود تمیز نشده بوده و دمای آب اتاق هم کلا ثابت بود و فقط گرم بود و امکان تنظیم نداشت.
ما اتفاقی یکی از وسایلمون افتاد پشت میز آینه توالت اتاق اومدیم برش داریم چشمتون روز بد نبینه پر از خاک و آشغال و کش و کلیپس و خودکار مسافرهای قبلی بود که حتی اونجا هم تمیز نشده بود.تلویزیون اتاق هم که کار نمیکرد.
ما به خاطر کرونا خودمون روز اول اتاق رو ضد عفونی کردیم و دیگه نخواستیم خانه داری بیاد داخل اتاق. ولی هر بار زنگ میزدم چیزی میخواستم تا چند ساعت اصلا اهمیت نمیدادن و خودم مجبور میشدم دوباره زنگ بزنم تا توجه کنن. مثلا دستمال کاغذی خواستم آقای خانه دار توی بغلش یه عالمه دستمال اورد داد به من و حتی بسته بندی هم نداشت. یا حوله خواستم ولی بدون سلفون همینجوری دادن بهم، اونم توی دوران کرونا که باید بیشتر هم مراقب باشن ولی انگار اصلا این قضیه براشون مهم نیست. تشک های اتاق هم گود افتاده بود. تنها مزیت اتاق داشتن کتری برقی و دوش حمام بود که پاشیدن اب از زاویه های مختلف مثل ماساژور عمل میکرد.
صبحانه هم یک روز درمیان مثل هم بود و تنوعشم کم بود و در حد ۴ ستاره نبود. ولی در کل رفتار پرسنل مناسب بود.

هلوکیش راهنمای سفر به جزیره کیش. هرآنچه برای سفر به کیش نیاز دارید. نقشه کیش، نظرات، هتل ها، بازارها، قیت تفریحات، آب و هوا، تور کیش، اجاره ماشین