blank
blank

قوانین سایت و شرایط استفاده

قوانین سایت

تارنمای هلو کیش تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بوده و مطالب ارسالی که به هر نحوی نقض کننده این قوانین باشد، حذف خواهد شد.

از شما درخواست می شود فهرست مصاديق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرايم رايانه ای) و همچنین متن کامل قانون جرائم رايانه‌ ای را ملاحظه بنمایید.

وبسایت هلو کیش با عنوان راهنمای سفر به جزیره کیش یک وبسایت اطلاع رسانی تخصصی در مورد موضوعات گردشگری جزیره کیش است. تنها هدف این سایت ایجاد فضای مناسب برای بحث، گفتگو و تبادل نظر در مورد مسائل گردشگری جزیره کیش به طور خاص، گردشگری به طور عام و اطلاع رسانی صحیح می باشد. بنابراین فعالیت کاربران صرفا در راستای تحقق این هدف مجاز می باشد.

تمامی اطلاعات و خدمات ارائه شده در این سایت به بازدیدکنندگان رایگان می باشد. سایت هلو کیش هیچگونه فعالیتی در زمینه فروش خدمات گردشگری، تور، بلیط، رزرو هتل، اجاره سوئیت، ویلا، اجاره خودرو و … ندارد. در این سایت درگاه پرداخت اینترنتی وجود نداشته و از کاربران به هیچ عنوان وجهی به هیچ طریقی دریافت نمی شود.

تارنمای هلو کیش به زبان فارسی بوده و تمام مطالب ارسالی بایستی به زبان و حروف فارسی باشد.

شرط عدم مسئولیت

اطلاعات موجود در اين پايگاه به منظور مراجعه همگان تهيه گرديده است. گرچه تلاش فراوان شده تا اطلاعات مزبور به هنگام و درست باشند، اما سایت hellokish.com درستی يا کامل بودن محتوای آن يا هرگونه خسارت احتمالی که در نتيجه‌ استفاده از اطلاعات يادشده وارد شود را تضمين نمی‌کند و مسووليتی نيز در قبال آن به عهده نمی‌گيرد. این سایت تعهدی به برورزسانی اطلاعات ندارد.

با عنایت به بند فوق بدینوسیله از تمامی صاحبان کسب و کار، صنایع و مدیران مجموعه های خدماتی کیش که در این سایت معرفی شده اند از جمله هتل ها، رستوران ها، بازارها، ارائه دهندگان خدمات گردشگری و … درخواست می گردد در صورت صحیح نبودن اطلاعات درج شده در این سایت ما را مطلع نمایند. در غیر اینصورت این سایت هچیگونه مسئولیتی در قبال این اطلاعات بعهده نمی گیرد.

سایت hellokish.com بدینوسیله و رسماً اعلام می دارد تمامی نظرات ارسالی در این سایت بیانگر دیدگاه و عقاید شخصی نویسندگان آن بوده و هیچگونه مسئولیتی متوجه مدیران و تنظیم کنندگان این سایت نمی باشد. قابل ذکر است تمامی تبعات حقوقی نوشته به عهده صاحب آن است و در صورت لزوم در مراجع ذیصلاح قضایی پاسخگو خواهد بود.

مدیران سایت هلو کیش در حد امکان از ویرایش یا حذف مطالب ارسالی خودداری خواهند کرد؛ مگر اینکه مطالب ارسالی مغایر قوانین سایت، محتوای ضد اسلامی، دارای کلمات رکیک و مغایر با محدوده تعیین شده در قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران باشد. همچنین مطالب ارسالی در صورتی که دارای بار حقوقی باشند، ویرایش و یا حذف خواهند شد.

در هرحال حق ویرایش، انتقال و حذف مطالب سایت ( نظرات – تاپیک ها – پست ها – پیغام های پروفایل – عکس ها – آلبوم ها – گروه ها – آواتار ها – عکس های پروفایل – امضای کاربران و … ) تحت هر شرایطی برای مدیران سایت محفوظ است.

سایت hellokish.com نهایت سعی خود را دارد تا نسبت به معرفی و تبلیغات کالاها و خدماتی اقدام نماید که دارای کیفیت بالا و مطابق با قوانین و استاندارهای معمول باشد. با اینحال بدینوسیله و رسماً اعلام می گردد این سایت در قبال کیفیت، کمیت، محتوای کالا و خدمات تبلیغ شده در سایت هیچ مسئولیتی نداشته و تمامی مسئولیتهای ناشی، متوجه ارئه دهنده کالا و خدمات مربوطه می باشد.

در خصوص پيوند‌هايی (links) که به منظور سهولت در استفاده ارايه شده‌اند نيز، سایت هيچ‌گونه مسووليتی نسبت به محتوای آنها يا هر پايگاه ديگری که به اين پايگاه دسترسی داشته يا متصل باشند، به عهده نخواهد گرفت.

سایت hellokish.com اين حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا اطلاعات منتشرشده، زمان انتشار و شيوه‌های مورد استفاده برای توليد اطلاعات را تغيير دهد. همچنين اين امکان وجود دارد که انتشار اطلاعات فوق در آينده ادامه پيدا نکند.

حق تالیف

حق انحصاری مالکیت، نشر، پخش و تمام حقوق مادی و معنوی مربوط به تمام محتوای اين پايگاه، از جمله شامل (و نه محدود به) کليه تصاوير، متون موجود، طرح های گرافیکی، بنرهای تبلیغی و کدها متعلق به سایت hellokish.com بوده و مشمول حمايت‌های مقرر در قانون تجارت الکترونيک به ويژه مواد 62 و 74 آن قانون می‌باشد.

سایت hellokish.com اجازه میدهد:

  • برای استفاده‌ شخصی مطالب موجود در اين پايگاه فراخوان (download) ، نمايش يا چاپ گردند.
  • به صفحه‌ نخست (homepage) يا ساير صفحات اين پايگاه پيوند (link) برقرار گردد.
  • بخشی از مطالب اين پايگاه با ذکر منبع بازنشر یا نقل قول گردد.

برای اخذ هرگونه مجوز ديگر جهت استفاده از مطالب ارايه ‌شده در اين پايگاه خواهشمند است با ما تماس حاصل فرمائيد.

هلوکیش راهنمای سفر به جزیره کیش. هرآنچه برای سفر به کیش نیاز دارید. نقشه کیش، نظرات، هتل ها، بازارها، قیت تفریحات، آب و هوا، تور کیش، اجاره ماشین