blank
blank

مطالب مرتبط

اشتراک
برای
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین لایک
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ریحانه
ریحانه
1401-12-23 06:56

با سلام
گراند بدترین هتلی بود که تا به حال تجربه کرده بودم. حتی هتلی مثل ققنوس که پایین تر ازین هتله بهتر از اینجا سرویس می داد.
۱. موکت های هتل بسیار کثیف بود.
نظافت اتاق ها بسیار ضعیف بود. قالیچه اتاق از کثیفی به سیاهی میزد.
۲. نظافت اتاق یا شارج شامپو … روزانه انجام نمیشد. اگر اتاق چیزی کم داشت بارها باید درخواست میکردیم تا انجام بدن.
۳. صبحانه از ۸تا ۱۰ هست که زیاد به شارج کردن اعتقاد ندارن. مثلا ۹:۳۰ بگذره دیگه چای گیرت نمیاد و باید سماور رو برای چای خم کنی به امید اینکه چای بریزه.
۴. روز اول به ما گفتن نهار دو نوعه و حق انتخاب دارین مگر اینکه یک ربع آخر برسین. یک روز ما خسته و گرسنه خودمونو ۲:۱۵ رسوندیم بعد از ۲۰ دقیقه ک ما رو علاف کردن و سفارشمونو نمیگرفتن گفتن غذا تموم شده!!!!!
۵. رو میزی های غذا خوری رو عوض نمیکردن. صبحانه شانس میوردی میز تمیز گیرت میومد و نهار باید روی میز کثیف غذا میخوردی و وقتی بهشون گفتیم گفتن ما عصرا رومیزی ها رو عوض میکنیم و بهمون اجازه نمیدن نایلون بندازیم و همه هتل ها همینطورین.
۶.‌اتاق دوستمون تو چوباش پر حشره بود و گزیدگی زیاد داشت.
۷. مدیریت صفر و در کل نظارتی به هیچی نیست. و کسی نیست که به اعتراضت رسیدگی کنه. فقط پول بده حرف نزن….. مدیریت هتل حای کارمنداشو نمیشناسه.
۸. کافی شاپش آبجوش رو از نقاط دیگه شهر گرونتر میده . ما وقتی فهمیدیم میرفتیم از کافه ای ک در نزدیکی بود میخریدیم که رفته بودن با کافه دعوا که چرا به مهمونای ما آبجوش میدین.
۹. برای حمام دنبال صابون یا شامپو بدن نباشین.
۱۰. کنار هتل کافه هست که تا ۲ شب موسیقی زنده میذارن.اگر به سرو صدا حساسین به این مورد توجه داشته باشین.
۱۱. منوی صبحانه محدود و تکراری
۱۲. عکس رایگانی ک روی اتاق میدن رو از ما گرفتن اما عکاس بهمون ندادش و سر دووند. با مدیریت که صحبت کردیم اصلا نمیدونست کارمندش کی هست….
۱۳. ورودی غذاخوری بسیار کثیفه و اصلا حس خوبی نداری وقتی واردش میشی.
۱۴. مدیریت رستوران اعتراضمون رو قبول نمیکردن و انتقاد پذیر نبودن. فقط ژست میگرفتن و الکی میپرسیدن چیزی لازم ندارین. یک روز که رو میزیمون کثیف بود تذکر دادیم اومدن بر داشتنش، ناراحت شدن و جایگزینی هم نیوردن…..
نقاط مثبت هتل نزدیکیش به ساحل بود که اکثر هتل ها همون منطقه متمرکز هستن و بالکن ها و ویوش بود که فکر میکنم چند وقت دیگه ساختمان روبرویی ساخته بشه و ویو دریا از بین بره.

راهنمای سفر به جزیره کیش و هرآنچه برای سفر به کیش نیاز دارید. نقشه کیش، نظرات، هتل ها، بازارها، قیت تفریحات، آب و هوا، تور کیش، اجاره ماشین