blank
blank

مطالب مرتبط

اشتراک
برای
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین لایک
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
امیر
امیر
1402-12-08 12:19

ما از تاریخ 4 تا 7 اسفند 1402 این هتل بودیم. میشه گفت عالی بود. صبحانه تکمیل با تنوع غذایی بالا و با اجرای موسیقی گرم و زنده. لابی، راه رو ها، اتاق و سرویس بهداشتی بسیار بسیار تمیز. ما چون بچه کوچیک داشتیم، اولویت اولمون بهداشت بود. 4 تا آسانسور داشت که همه فعال و همیشه دردسترس بودن. جوابگویی به مسافرین خیلی مودبانه و در اسرع وقت. کادر اجرایی خیلی خیلی با شخصیت. اتاق رو به دریا، ویوی واقعی داشت و صبح طلوع خورشیدو حتی داخل تخت خواب هم به راحتی میشد تماشا کرد. دسترسی به مراکز خرید هم خیلی خوب بود. تقریبا با 15-20 دقیقه پیاده روی میشد به اکثر مراکز و ساحل دسترسی پیدا کرد. یه تعداد خدمات رایگان هم مثل استخر و… داشت. هر روز یک بار چای و نسکافه و آب معدنی و قند و شکر به صورت رایگان (با کتری برقی داخل اتاق) همراه با حوله و صابون و شامپو و مسواک و خمیردندان و… برای اتاق شارژ میشد. هر اتاق کولر گازی خودشو داشت و سرد و گرم کردن اتاق دست خودون بود. تلویزون به سیستم IPTV وصل بود و یه تعداد فیلم و کارتون اضافی هم درددسترس بود که ببینین. اینترنت پر سرعت هم داخل اتاق با روشن کردن تلویزون در دسترس بود. خلاصه هتل خیلی خوبی بود. ارزش اقامت دوباره داره.

مریم
مریم
1402-02-24 19:18

ما پارسال در هتل میراژ بودیم واقعا عالی بود کیش بسیار زیباست و تمیزو گران .قوانین خودشو داره و کاش در تهران و کرج هم قوانین تمیزی شهر و راهنمایی و رانندگی بهمان شدت اعمال می‌شد .فقط گول آدرس و جاهایی که راننده تاکسیها برای اقامت میدهند رو نخورید.

راهنمای سفر به جزیره کیش و هرآنچه برای سفر به کیش نیاز دارید. نقشه کیش، نظرات، هتل ها، بازارها، قیت تفریحات، آب و هوا، تور کیش، اجاره ماشین