blank
blank

خاطرات و یادداشتها

این صفحه خاطرات و یادداشت های شما از جزیره زیبای کیش است.

 

 

اشتراک
برای
guest

19.6K دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین لایک
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
افشین
افشین
1403-04-06 08:21

سلام خدمت دوستان منم مثل سایر دوستان خیلی تحقیق کردم و هتل آرامیس رو انتخاب کردم فوق‌العاده بود مخصوصا از نظر نظافت البته خدمت دوستان بگم این هتل ۴ ستاره است ( نقطه ضعفش نداشتن چایی ساز و دستگاه واکس کفش)
خرید وسایل برقی مجتمع تجاری کیش طبقه اول واحد ۱۴۸ از همه بهتر بود.
لباس و پوشاک مروارید ، مجتمع تجاری و پردیس ۲
کفش بازار عرب ها انتهای سالن سمت کتابخانه عمومی
غذا رستوران دامون فوق العاده است، رستوران طباخ غذای عربی، غذای معمولی و خوب طبقه زیر زمین سمت هایپر میکامال
دارچین خوب و گرون

صحرا
صحرا
پاسخ به  افشین
1403-04-22 13:44

این فصل چه جوری بود؟
آزاردهنده نبود گرما؟
فقط شبها بیرون میرفتید؟
در کل چه جوریه تجربه کیش در این فصل؟؟
ازکدام شهر رفتید

افشین
افشین
1403-03-28 19:21

سلام
من کارمندم و به همراه خانواده ام برای اولین بار تصمیم داریم که روز یکم تیر به کیش برویم و چند روز آنجا باشیم، بلیط رفت تهیه کردم ولی هنوز بلیط برگشت را نگرفته ام تا براساس شرایط و آب و هوا و هزینه ها مدت اقامت مشخص شود بعد بلیط را بخرم البته بعضی از دوستان می گویند بلیط برگشت در همان روز آفر زیادی دارد.
لطفا اگر تجربه ای در خصوص بهبود سفر و اماکن و خرید و تغذیه دارید، راهنمایی کنید. ممنونم

لوتوس
لوتوس
پاسخ به  افشین
1403-03-29 09:47

سلام بلیط رفت ارازنتر از برگشته اتفاقا هرچی دیرتر بلیط رو بگیرید گرانتر میشه

افشین کوشا
افشین کوشا
1403-03-15 00:21

سلام من قیمت مناسب میخوام هتل آروم ۴ ستاره انتخاب کنم ۴ نفریم چی انتخاب کنم

احمد
احمد
پاسخ به  افشین کوشا
1403-03-17 03:22

سلام و درود خسته نباشید هتل ۴ ستاره خوب در حد ۵ ستاره بخواین میشه هتل های فلامینگو. مریم. و لیلیوم. اگه هتل خوب و قیمت مناسب تر میشه آریان و پارمیدا و هتل ۴ ستاره مقرون به صرفه هم میشه ارم و ارامیس

امیر
امیر
پاسخ به  افشین کوشا
1403-03-17 20:13

من هتل سارا پیشنهاد میدم.با اینکه 3 ستاره هست ولی از نظر نظافت و صبحانه و مکانی از خیلی از 4 ستاره ها بهتره.قیمتشم خوبه

لوتوس
لوتوس
1403-03-11 07:21

بادرودخدمت کیش دوستان عزیز
هفته گذشته مسافر کیش بودم تقریبا هرسال یک یا دوبار کیش میرم چون عاشق طبیعتش هستم معتقدم نظم خاصی در ایجاد تمرکز و آرامش در کیش وجود داره که خدا نصیب ما ایرانی ها کرده..ولی متاسفانه در انتخاب هتلم اشتباه کردم هتل گامبرون! کلی بررسی از نظرسنجی های سایت های مختلف بنظرم غیر واقعی هستند ورودی لابی هتل خیلی ساده و ابتدایی بودبرخورد بی ادبانه بعضی پرسنل با میهمانان که شاهدش بودم …اتاق بسیار کثیف کولر خراب(که روز دوم تعمیرشد و کلا تعویضش کردند) وضعیت سرویس که از زیر روشویی آب میریخت موکت های کثیف بخصوص جلوی سرویس واز همه بدتر بوی فاضلاب و کثیفی وقتی کولر رو خاموش میکردی و از بیرون میامدی…لازم میدونم نکته ای رو بگم که اونجا متوجه شدم که هتل دو تا قسمت aو bداره قسمت aبسیار بد قدیمی و کثیف ولی b که احتمالا نظرات ثبت شده مثبت مال این قسمته نوساز و تمیزه که مشخصا برای میهمانهای خاصشون باید باشه و در بدو ورود اکثرا رو در aساکن میکنن و bرو به کسی نمیدن ..

سهیلا
سهیلا
1403-03-07 12:09

سلام
من واقعا عاشق کیشم وتا قبل از کرونا سالی یکبار حتما میرفتم برای تمدد اعصاب و ارامش اما الان قیمتا خیلی غیر منطقی شده و مثلا نفری ۱۰میلیون فقط برای ۳روز بدون هزینه های اضافی اصلا قابل قبول نیست امیدوارم این جزیره ی زیبا همیشه پر رونق باشه و همه بتونن ازش لذت ببرن در ضمن به کسب و کار هموطنانمون کمک بشه نه کشورهای اطراف😔

سمیه
سمیه
1403-02-29 13:35

سلام من و همسرم ۲۰ اردیبهشت امسال تصمیم گرفتیم به کیش بریم و هتل پارمیس رو انتخاب کردیم این نظر رو فقط به خاطر این نوشتم که بگم گول نظرات منفی درمورد هتل ها رو نخورید چون قبل از رفتنمون فقط کامنت های منفی درمورد پارمیس میخوندم میخام بگم بستگی به خودتون داره و هر کسی معیارهای خاص خودش رو داره و وقتی که نظرش درمورد یه هتل منفی باشه قرار نیست صرفا برای شما هم این موضوع صدق کنه چون ما که رفتیم فهمیدیم اصلا اون طوری نبود و برای ما خیلی هم عالی بود پس لطفا این رو هم در نظر بگیرید که این کامنت ها ماملا بر اساس سلیقه و نظر شخصی اون فرد هست نه چیز دیگه ای؛ما وقتی که میخاستیم بریم با شک این هتل رو انتخاب کردیم و ذهنیت بدی داشتیم اما وقتی خودمون تجربه ش کردیم خیلی هم راضی بودیم در مورد هوای کیش هم اینو بگم که خیلی گرم بود و برای ما که گرمایی بودیم آزاردهنده بود پس اگه مثل ما هستین زمستان بهترین موقع هست برای سفر…امیدوارم که تجربه م مفید باشه براتون ممنون

سمیرا
سمیرا
پاسخ به  سمیه
1403-03-23 18:45

ممنون از نظرتون منم همینجا رو انتخاب می‌کنم
امیدوارم بعد برگشتن مثل شما راضی باشم

حدیث
حدیث
1403-02-17 20:56

در مورد عکس رایگانی که در هتلهایی مثل داریوش و شایان و … میگیرند، حتما در نظر داشته باشید که این اصطلاح رایگان بودن در واقع بهانه ای برای عکاسی از شما در موقعیت های مختلف هست و در نهایت با این استدلال که عکسهاتون خیلی خوب شده و اگر نگیرید حیف میشن و … ، کل عکس ها رو با قیمت های گزاف و چند میلیون به شما میدن. اگر دوست دارید که آلبومی از عکس از یک هتل داشته باشید که خوب مشکلی نیست، وگرنه حواستون به این کلمه گول زننده ی رایگان باشه. تجربه ی ما از عکاسی در هتل داریوش اصلا خوب نبود و عکاس هتل به دلیل اینکه حاضر نشدیم همه عکس ها را بگیریم و فقط چند تا رو انتخاب کردیم، بعد از چند روز هنوز فایل عکسها رو که قانونا باید به ما میداده، رو برای ما نفرستاده و پاسخگو هم نیست.

حدیث
حدیث
1403-02-17 20:50

سلام
تجربه بنده از کیش در هتل داریوش با دو بچه کوچک: ما یک اتاق کابانا در هتل داشتیم که طبق روال این مدل اتاقها، اتاق بیرون ساختمان اصلی و در محوطه باغ هتل هست و طبعا به همین خاطر امکان دیدن جانواران موذی در اتاق هست (از قبیل مورچه و سوسک های کوچک و حتی مارمولک هم در اتاق ما اومد که البته سریع اومدن و گرفتنش). صبحانه هتل خیلی خوب و متنوع هست و در مجموع رفتار کارکنان هتل مودبانه و با احترام هست که انتظاری غیر از این هم نباید داشت. اتاق خیلی تمیز بود و سیستم سرمایشش خیلی خوب بود. اما مواردی هم بود که من نپسندیدم، مثلا صابون مایع نداشت و صابون های جامد کوچک برای شستن دستها گذاشته بودند که من فلسفه بهداشتی پشت این کار را نمیدانم، ولی فکر میکنم خیلی اسراف در صابون میشه. در مجموع اگر از امکانات هتل مثل استخر و کافی شاپ … استفاده نمیکنید، به قیمتش نمی ارزه. یعنی اگر فقط هتل رو برای استراحت میگیرید، در واقع هزینه ی زیادی پرداخت میکنید.

رضاعشقی
رضاعشقی
1403-01-16 14:34

سلام
لطفاً کمی بیشتر بهم احترام بگذاریم.جای دوری نمیره.شایدهمین ذره ذره احترام ها باعث ارتقا فرهنگ مون بشه وبچه های خودمون ازش بهره مند بشن.هموطنِ عزیزم هیچکس دوست نداره خانوادشو با چادرخوابی به مسافرت ببره.همه آدمها هتل دوس دارن،همه رفاه دوس دارن.اون مرد محترمی که میخاد بعدازیکسال کاروتلاش بی وقفه چندروز خانوادشو به مسافرت ببره و پول کافی دربساط نداره،مستحق توهین نیست.درواقع کسانی سزاوارِ بی احترامی اند که مسبّب این وضعیت دردآور هستند.
همدیگه رو بیشتر دوست داشته باشیم،جای دوری نمیره

امیر
امیر
پاسخ به  رضاعشقی
1403-01-16 17:57

درود به شرفت

لیلا
لیلا
پاسخ به  رضاعشقی
1403-01-24 09:33

دوباره رضاعشقی زد وسط خال. دمِ معرفت و آقایی شما گرررررم.عشقی واقعاً

رضاعشقی
رضاعشقی
پاسخ به  لیلا
1403-03-10 09:44

لطف دوستان کم نشه
درمورد رزرو تورهای کیش این نکته رو لحاظ کنید که متغیرهایی وجود داره که باعث تلورانس قیمتهای تور میشه.مولفه هایی مثل نوع اتاق(سوئیت،تک خواب،دوخواب،روبه جزیره،روبه دریا،کابانا و ….) _ نوع سرویس دهی _ ساعات پرواز وچیزهای دیگه.هنگام نهایی کردن رزرو،حتماً به این نکات توجه کنید.برخی هتلهای پرستاره کیش هم،اتاقهای ضعیف تری برای ارائه دارند که البته باقیمتهای پایینتری با آژانس ها برای تور قرارداد میبندند.حواستون باشه که غافلگیر نشین.
روز خوش

احسان
احسان
1403-01-12 13:55

از زحمات همه مسئولان سپاسگزاری می‌شود فقط در ساعت 12:45 دوم فروردین افسر و سرباز راهور مستقر در مرکز خرید پاندا برخورد بسیار بدی با رانندگان میهمان و مسافر داشتند که رفتار ایشان اصلا مناسب جزیره کیش نبود

علي
علي
1403-01-08 10:08

سلام دوستان هفته آخر سال به همراه خانواده رفتيم كيش . بلاخره بعد از نظرات مثب خيلي زيادي كه از اين هتل فلامينگو شنيده بودم اين بار اين هتل رو انتخاب كرديم اتاق سه تخته هتلي براي 5 شب. واقعا بيشتر اين تعاريف شايسته اين هتل هست. موقعيت هتل خيل خوبه تا اسكه تفريحي پياده كمتر از 10 دقيقه راهه ، با وجود اينكه دوتا بچه كوچيك داريم ولي چندبار تا ساحل پياده رفتيم و اومديم البته هواهم آخر اسفند خيلي خوب بود. محوطه هتل خيلي قشنگه و برا بچه ها حتي تا روز آخر هم خيلي جذاب بود. صبحونه براي هتل 4 ستاره قابل قبوله هتل رنت كار نداره ولي روبروي هتل ، هتل ميراژه و هتل كيش هست كه رنت كار دارن و علاوه بر ماشين دوچرخه و موتورهم واسه كرايه هست . و ميارن تو هتل تحويل مي دن. .تو اجاره ماشين فريب 100 تومن بيشتر و كمتر رو نخورين مهم سابقه رنت كار تو تحويل گرفتن ماشينه و اينكه شما رو اذيت نكنه. دوچرخه سواري و موتور برقي تو ساحل خيلي كيف مي ده. قيمت غذا تو كيش واقعا سرسام آور شده . مي تونيد از كيترينگ هاي خونگي غذا بگيرن و هرجاي كيش باشين ميارن تحويل مي دن . ما از كيترينگ نمكدون غذا گرفتيم كه تو ساحل آوردن تحويل دادن . فست فود ايرانويچ جفت هتل ليليوم خيلي خوب بود(البته اونم گرونه ولي خيلي با كيفيت) . تله كابين ميكامال تو روز برين خيلي ويو زيبايي بتون مي ده. چيزي كه خيلي تو ذوق مي زنه تعداد خيلي زياد كارگران افغاني هست كه همه جاي كيش پر شده اونم تو اين شرايطي كه بيكاري يين هم وطن هاي خودمون زياده . البته كه افغاني هم نوع ماست ولي مديران هتل ها و صاحبان مشاغل نه با هدف تكريم اين عزيزان بلكه بخاطر حقوق كمتر ، عدم برخورداري از بيمه ، فرار از قوانين حمايتي قانون كار ، و در كل استثمار اين كار رو كردن .
در كل با دوتا بچه كوچيك خيلي جايي نمي شد رفت ، پارك دولفين ها ، اجاره قايق ، تله كابين ميكامال ، اجاره موتور مبله سه نفره و .. براشون جذاب بود . هر روز هم مي رفتيم ساحل شن بازي و پياده روي تو دريا رو دوست داشتن. هزينه هاي سفر كيش واقعا زياده و وقت گذاشتن براي خريد اصلا به صرفه نيست ولي اگه وقت آزاد داشتين هايپرماركت پاندا قيمت و تنوع بي نظيري از هر آن چه كه بخواين داره. كلي هم شكلات از آرتا كيش شعبه مركز تجاري خريدم.

m.sofy
m.sofy
پاسخ به  علي
1403-02-27 19:01

میشه لطف کنید بگید موتور مبله سه نفره چقدر کرایه کردید و از کجا چون دارن میرم کیش دفعه قبل سرم کلاه گذاشت موتوری

مسافر گیش
مسافر گیش
1403-01-07 15:07

متاسفانه من بجز تلکه کردن و دزدی از مردم چیزی از مردم کیش ندیدیم. الهی خدا جوابشونو بده. راننده تاکسی دزد، آژانس دزد، تورهای تفریحی شون کلاهبردار، مردمی که پولتونو با زحمت کشی جمع میکنید بخدا حیفه اون تفریحاتو تو هر شهری با نصف هزینه میتونید بکنید. و حداقل بهتون توهین نمیشه

هلیا
هلیا
1402-12-23 11:08

سلام به همگی روزگارتون خوش
من قراره از فردا تا آخر تعطیلات توی جزیره باشم و با اینکه ساکن بودم قبلا
هیچ دوستی پیدا نکردم
اگه بین ۱۴ تا ۱۸ سالتونه خوشحال میشم با هم بریم بگردیم (:

amir hossein
amir hossein
پاسخ به  هلیا
1402-12-24 10:59

سلام منم تنها اومدم واسه گردش به کیش
خوشحال میشم باشما ملاقات کنم و اشنا بشم.

amir hossein
amir hossein
پاسخ به  هلیا
1402-12-24 15:49

سلام
خوشحال میشم ملاقاتتون کنم .

مهردلد رضایی
مهردلد رضایی
1402-12-14 14:56

کیش وقتی رفتم هتل میراژ را گرفتیم هتل که عالی بود هیچی کافه داخل هتل کافه رستوران میراژ بسیار عالی بودن موزیک زنده درجه یک کیفیف غذا عالی برخورد عالی مدیریت دست خانم و اقا بود هردوشون با شخصیت عالی بود پیشنهاد می کنم برید ما اشتباه کردیم فقط شب اخر رفتیم دیر کشف کردیم بازم میگم حتما برید عالی عالی

amir hossein
amir hossein
پاسخ به  مهردلد رضایی
1402-12-24 11:19

سلام
خوشحال میشم ملاقتتون کنم.

علي
علي
1402-12-14 13:45

سلام دوستان
با دوتا بچه 7 و 2 ساله عازم كيش هستيم .
چه برنامه هايي رو پيشنهاد مي دين؟
تو ساحل مرجان يا پارك ساحلي وسايل بازي براي بچه هست ؟ واسه شن بازي كجا خوبه ؟ شوهاي شبانه گشت كشتي هاي شبانه برا بچه ها مناسبة؟ جون شنيدم شوخي ها شون مناسب بچه نيست؟ ممنون ميشم كساني كه تچربه سفر با بچه كوچيك به كيش دارن راهنمايي كنن

مارتا
مارتا
1402-12-10 21:49

من به همراه دختر خواهرم که (توسط خواهرم) مهمان بودیم۱۴۰۲/۱۱۳۰به کیش رفتیم وفرداش پاراسل رفتیم( توسط گروه دلفین )واز لحظه هیجان انگیزش لذت بردیم یادآور بشم که من ۶۲ سال دارم وخیلی خاطره زیبایی بود وپیشنهاد میکنم این تجربه رو بکنید،درضمن من ۶ سال پیش هم تونل باد در مشهد لذت تجربه اش رو کردم👍⭐️😄

مامان رزا
مامان رزا
1402-12-07 01:53

خانمی هست که یکی از روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفند کیش باشه و دختر ۴ تا ۸-۹ سال داشته باشه با هم قرار بذاریم بریم پارک آبی؟ من و دخترم تنهاییم نیاز به دوست داریم در پارک آبی، دختر من ۴/۵ سال داره

ساناز
ساناز
1402-12-02 11:58

سلام
همشهریان کیش وقتی هواشناسی روزیو بارش خفیف زده یعنی اون روز کلا تفریحات ابی کنسله؟؟

عماد
عماد
پاسخ به  ساناز
1402-12-03 18:43

سلام
عوضش ما داریم میرم که انشاالله تو هوای بارونی آش بزنیم به بدن
کیش بارونش هم قشنگه

جواد
جواد
1402-11-22 23:39

سلام.
ما خانواده ۵ نفری هستیم با یه بچه کوچیک.
برای غواصی میشه خانوادگی با قایق رفت بعد اونجا اول سه نفر برن بعد دو نفر دیگه؟! آخه یکی باید از بچه نگهداری کنه.
و همینطور پاراسل و شاتل …

علی
علی
پاسخ به  جواد
1402-12-16 02:44

غواصی خانم ها و آقایون جداگانه انجام میشه

بهاره
بهاره
1402-11-07 01:13

سلام وقتتون بخیر. ممنونم بابت تجربیات خوبی که در اختیار مسافرین می‌گذارید. در مورد جنگ ها و برنامه های شبانه کدوم مورد را پیشنهاد می کنید که ارزش وقت گذاشتن داشته باشه ؟ ممنون

زهرا
زهرا
1402-11-04 13:41

سلام. ببخشید چندتا سوال دارم ممنون میشم پاسخ بدید.
1. آیا هتل داریوش، ساحل شنی داره یا به ساحل شنی نزدیک هست که بچه ها بتونن بازی کنن؟ چون یجا شنیدم که ساحلش سنگیه
2. بهترین کشتی برای شام روی آب چه کشتی ای هست؟ و چطور باید پیداش کنیم و ساعتهاشو بفهمیم؟
3. جایی هست که لیست و ساعت کنسرت های کیش رو نوشته باشه؟
4. موتور برقی برای سوار شدن چندنفر مناسب هست؟ با یک بچه 10 ساله و یک سه ساله آیا میشه 4 نفری سوار شد؟ یا اینکه باید دوتا موتور گرفت؟ آیا باید گواهینامه موتور داشته باشیم؟ کسی که تا حالا موتور سوار نشده هم میتونه با اونا برونه؟
ممنونم

آرام
آرام
پاسخ به  زهرا
1402-11-05 14:54

سلام
لیست کنسرتها تو همین سایت هست.
موتور برقی حداکثر ظرفیتش 2 نفر بزرگسال هست و 4 نفر سخته

امیر
امیر
پاسخ به  زهرا
1402-11-08 11:09

ساحل نزدیک هتل داریوش ماسه ای هستش

علبرضا
علبرضا
1402-10-19 18:06

سلام

روز همگی بخیر

یک سوال داشتم .

از جنگ های شبانه و کشتی ها ، کدام یک مناسب سن دختر نوجوان است ؟ چون حقیقتا سه تا از جنگ های که تا حالا رفتم بالاخره موضوعاتی مطرح می‌شد که شاید بهتر باشه فعلا یک نوجوان ۱۲ ساله ازشون دور باشه

ممنونم

علوی
علوی
پاسخ به  علبرضا
1402-10-20 16:21

درود رفیق… جنگهای شبانه واقعا مزخرفن و بیشتر شوهای طنز مبتذل میشه اسمشونو گذاشت به نظرم مناسب جمع خانوادگی نیست .. کشتی آرتمیس پلاس دو بار رفتیم رضایتبخش بود..
رستوران‌های روبروی بازار مروارید هم از نظر قیمت و کیفیت غذاشون مناسبه ، دو سه جای دیگه که معروف بودن رو امتحان کردیم الکی گرون بودن و …

علبرضا
علبرضا
پاسخ به  علوی
1402-10-22 10:36

🙏

Hadash
Hadash
1402-10-14 13:35

سلام برای بهمن ماه ۴شب و ۵روز به صورت کلی چه تفریحات و هتلی رو پیشنهاد میکنید برای یه مسافرت ۲نفره؟

الهام
الهام
1402-10-13 14:03

دوستان من 4 شب در هتل امیر کبیر بودم، همه چی خیلی خوب بود ولی یه اشکال خیلی بد این بود مدیر کل هتل اصلا آدم بسیار بی اخلاق و بی ادبی بود از پذیرش سوال می‌پرسیدم ایشون جواب میداد و من به ایشان تذکر دادم که من با این خانم هستم بعد در کمال بی احترامی و غرور میگفت اصلامن مالک اینجام و همه کاره، دیگه بگذریم ازنظر نظافت اتاق ها خوب و در کل هتل بدی نیست ولی هر کسی بیاد هتل این پیرمرد فضول رو میبینه اعصابش خورد میشه،

علی
علی
1402-10-11 21:17

سلام. من با خانومم اومدیم هتل ارم، خواستم بگم اصلا گول این عکاس های هتل هارو نخورید. الکی میگن یه عکس رایگان دارید. بعد میکشن میبرن ۱۰۰ تا عکس ازتون میگیرن و مجبور میشین چندتاشو انتخاب کنین با قیمت های فضایی.

راهنمای سفر به جزیره کیش و هرآنچه برای سفر به کیش نیاز دارید. نقشه کیش، نظرات، هتل ها، بازارها، قیت تفریحات، آب و هوا، تور کیش، اجاره ماشین